Šios paslaugų teikimo sąlygos („Sąlygos“) reglamentuoja InHabits („InHabits“) teikiamų paslaugų teikimą ir naudojimąsi inhabits.lt interneto svetaine bei kitais susijusiais produktais ir paslaugomis (toliau kartu – „Paslaugos“).

Individualią veiklą vydantis fizinis asmuo – Aušrinė Latožaitė, individualios veiklos kodas 1378971, reg. adresas Nemakščių g. 19, Adakavo k., Skaudvilės sen., Tauragės r. sav. 73444, el. p. ausrine.latozaite@gmail.com (Paslaugų teikėjas)

Paslaugų teikėjas organizuoja renginius, kuriuos skelbia internetinėje svetainėje (Platformoje) www.inhabits.lt bei teikia paslaugas, kurios toliau bendrai vadinamos InHabits.

Šios paslaugų teikimo sąlygos (Sąlygos) reglamentuoja InHabits paslaugų teikimą ir naudojimąsi InHabits interneto svetaine bei kitais susijusiais produktais ar kitomis paslaugomis renginių metu („Paslaugos“).


1. Bendrosios nuostatos

1.1. Žemiau pateiktos Paslaugų teikimo sąlygos yra neatskiriama bendrosios sutarties sąlygos registracijos į renginį atžvilgiu. Registracija į renginį laikytina specialioji šių sąlyų dalis.

1.2. Šioje sutartyje naudojamos sąvokos yra bendros, todėl specialiojoje sutarties dalyje turi tokią pačią reikšmę, jei aiškiai ir nedviprasmiškai nėra apibrėžta kitaip.

1.3. Sumokėdamas už registraciją, Klientas patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis, jas supranta ir įsipareigoja jų laikytis. Tai laikoma aiškiu sutikimu su Sutarties sąlygomis.

1.4. Šios sąlygos yra privalomos visiems InHabits Klientams (Klientas).

1.5. Paslaugų turinys, kaina ir kiti esminiai jų teikimo aspektai skelbiami interneto svetainėje arba nurodomi individualiuose pasiūlymuose.

1.6. Jei Klientas nesutinka su šiomis Sąlygomis, jis turi teisę individualiai tartis dėl specialių jam taikytinų sąlygų. Šalims nepasiekus konsensuso Klientui paslaugos nėra teikiamos. 

2. Paslaugos

2.1. InHabits teikia paslaugas, susijusias su sveikatingumo, laisvalaikio ir edukaciniais renginiais, įskaitant: meditacijas, kūrybinius užsiėmimus, fizines veiklas, kvėpavimo ir lietuviškos pirties technikas, eketės maudynes, stovėjimą ant vinių bei kitas analogiškas praktikas, orientuotas į savijautos stiprinimą, atsipalaidavimą ir sąmoningumo ugdymą.

Šios paslaugos yra prevencinio ir saviugdos pobūdžio, ir nėra prilyginamos medicininėms ar sveikatos priežiūros paslaugoms, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktuose. InHabits nevykdo gydymo veiklos, neteikia medicininių konsultacijų, nediagnozuoja ir negydo sveikatos sutrikimų.

Klientai patvirtina, kad supranta šių paslaugų pobūdį ir dalyvauja savo iniciatyva, įvertinę savo fizinę ir psichinę būklę. InHabits paslaugoms netaikomi sveikatos priežiūros įstaigoms taikomi licencijavimo reikalavimai, o klientas sutinka, kad dalyvavimas veiklose nėra mediciniškai prižiūrimas.

2.2. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti arba atšaukti konkrečios paslaugos teikimą tik dėl svarbių priežasčių (pvz., nepakankamas dalyvių skaičius, nenumatytos aplinkybės, instruktoriaus liga ar pan.). Tokiu atveju Klientas informuojamas ne vėliau kaip prieš 3 (tris) kalendorines dienas, o sumokėta suma Klientui grąžinama per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, nebent Klientas pasirenka kitą paslaugos datą.

2.3. Informacija apie Paslaugas, pateikiama interneto svetainėje, el. paštu ar telefonu, yra laikytina kvietimu pateikti pasiūlymą (kvietimu sudaryti sutartį). Paslaugų teikėjas patvirtina užsakymą tik po to, kai įvertina galimybę suteikti paslaugas, atsižvelgiant į turimus išteklius ir kitus objektyvius kriterijus.

2.4. Sutartis laikoma sudaryta tik tada, kai Paslaugų teikėjas patvirtina užsakymą Klientui raštu (el. paštu) ir Klientas sumoka registracijos mokestį arba visą paslaugos kainą, kaip nurodyta registracijos metu.

2.5. Kliento pateikti asmens duomenys tvarkomi pagal InHabits Privatumo politiką, atitinkančią BDAR ir LR asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimus. Privatumo politiką galima rasti čia: https://inhabits.lt./privatumo-politika.

3. Klientų registracija ir mokėjimas

3.1. Norėdami naudotis Paslaugomis, Klientai privalo užsiregistruoti interneto svetainėje, telefonu arba el. paštu.

3.2. Klientas įsipareigoja pateikti tikslius ir teisingus duomenis registracijos metu. Už neteisingų duomenų pateikimą ir dėl to patirtus nuostolius atsako Klientas.

3.3. Prieš įsigydamas vietą renginyje, Klientas privalo susipažinti su visais viešai paskelbtais duomenimis apie renginio turinį, trukmę, pobūdį, vietą bei galimus fizinius ar psichologinius iššūkius. Klientas taip pat įsipareigoja savarankiškai įvertinti savo fizinę ir psichinę sveikatą, gebėjimą saugiai dalyvauti veiklose (pvz. šalto vandens procedūrose, fizinėse ar kvėpavimo praktikose), įskaitant būtinybę pasitarti su gydytoju, jei kyla abejonių.

InHabits neatsako už Kliento patirtus sveikatos sutrikimus ar kitus neigiamus padarinius, jei jie kilo dėl Kliento sveikatos būklės, apie kurią InHabits nebuvo informuotas ir kurios riziką Klientas privalėjo įsivertinti iš anksto.

3.4. Sumokėdamas už registraciją, Klientas patvirtina, kad vietą renginyje jis įsigijo turėdamas visą sprendimui priimti reikalingą teisingą ir visapusišką informaciją, įskaitant bet neapsiribojant, renginio tema, trukme, data, vieta, eiga, kaina, kokybe ir kt. Apmokėjimas gali būti atliekamas bankiniu pavedimu, kortele arba kitais Paslaugų teikėjo nurodytais būdais.

3.5. Klientas turi teisę atsisakyti dalyvauti renginyje, pranešdamas apie tai raštu (el. paštu) arba telefonu ne vėliau kaip prieš 4 (keturias) kalendorines dienas iki renginio pradžios. Tokiu atveju Klientui grąžinama 50% sumokėtos sumos, kuri laikoma iš anksto aptartais Paslaugų teikėjo organizaciniais nuostoliais.

3.6. Jeigu Klientas atsisako dalyvauti likus mažiau nei 4 (keturioms) kalendorinėms dienoms iki renginio pradžios, sumokėta suma negrąžinama, išskyrus atvejus, kai atšaukimo metu į tą pačią vietą užsiregistruoja kitas dalyvis – tokiu atveju grąžinama visa sumokėta suma, atskaičius banko administracinius mokesčius (jei taikoma).

3.7. Klientas turi teisę perduoti savo dalyvavimo teisę kitam asmeniui, apie tai iš anksto informavęs Paslaugų teikėją el. paštu arba telefonu, bet ne vėliau kaip likus 24 val. iki renginio pradžios.

4. Paslaugų teikėjo atsakomybės

4.1. InHabits deda pagrįstas pastangas užtikrinti, kad visa su Paslaugomis susijusi informacija būtų tiksli, aktuali ir teisinga, tačiau gali atsitikti atvejų, kai dėl techninių ar trečiųjų šalių klaidų pateikta informacija yra netiksli ar neišsami. Tokiu atveju InHabits imsis visų protingų veiksmų klaidai ištaisyti ir apie ją informuoti Klientą.

InHabits atsako tik tuo atveju, jeigu netikslumai ar klaidos turėjo esminės reikšmės Kliento sprendimui dėl Paslaugų įsigijimo ir atsirado dėl Paslaugų teikėjo kaltės ar neatsargumo.

4.2. Paslaugų teikėjas neprivalo drausti Kliento sveikatos ar gyvybės, bet gali rekomenduoti tai padaryti patiems.

4.3. Paslaugų teikėjas neatsako už Klientų sveikatos sutrikimus, jei jie kilo dėl Kliento neatsargumo, saugos reikalavimų nesilaikymo ar asmeninės sveikatos problemų.

4.4. Jeigu Paslaugų teikėjas negali suteikti paslaugų dėl nenugalimos jėgos aplinkybių (force majeure) – tokių kaip stichinės nelaimės, karo veiksmai, pandemijos ribojimai ar kiti nuo Paslaugų teikėjo nepriklausantys įvykiai – jis neatsako už šių paslaugų nesuteikimą ir turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, apie tai informavęs Klientą. Tokiu atveju Klientui grąžinamas sumokėtas avansas arba pasiūloma alternatyvi paslaugos data.

4.5. Paslaugų teikėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užklausą, apie tai pranešdamas Klientui per 5 darbo dienas. Tokiu atveju sumokėta suma grąžinama per 14 kalendorinių dienų.

5. Klientų teisės ir pareigos

5.1. Klientas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti dalyvauti renginyje, apie tai pranešdamas Paslaugų teikėjui telefonu arba el. paštu. Tokiu atveju taikomos šių Sąlygų 3.5–3.6 punktuose nustatytos atšaukimo sąlygos ir galimos kompensacijos.

5.2. Klientai turi teisę gauti informaciją apie InHabits teikiamas Paslaugas.

5.3. Klientai turi teisę gauti kompensaciją už InHabits klaidas, jei tokios klaidos buvo padarytos dėl InHabits kaltės.

6. Klientų pareigos

6.1. Klientai privalo laikytis InHabits renginių taisyklių ir saugos instrukcijų.

6.2. Klientas privalo sumokėti už Paslaugas pagal iš anksto nurodytas sąlygas. Sutartis laikoma galiojančia tik nuo momento, kai Klientas sumoka visą (ar, jei taikoma, dalinę) dalyvavimo mokestį, nebent šalys aiškiai susitaria kitaip.

6.3. Klientas įsipareigoja renginyje elgtis atsakingai – taip, kad nekeltų pavojaus savo ar kitų dalyvių sveikatai, turtui, nepažeistų kitų asmenų orumo, teisių ir teisėtų interesų, taip pat netrukdytų kitiems dalyviams naudotis paslaugomis. Klientui draudžiama renginyje elgtis įžeidžiančiai, agresyviai, diskriminuojančiai ar kitaip nederamai. Pažeidęs šią pareigą, Klientas įsipareigoja atlyginti visus dėl to Paslaugų teikėjo ir (ar) trečiųjų asmenų patirtus nuostolius.

7. Ginčų sprendimas

7.1. Visi ginčai ir nesutarimai, kilę tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo, pirmiausia sprendžiami derybų keliu.

7.2. Nepavykus susitarti – vadovaujamasi Lietuvos Respublikos teisės aktais. Vartotojas visais atvejais turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) arba naudotis Elektronine ginčų sprendimo platforma.

8. Baigiamosios nuostatos

8.1. Šios Sąlygos apibrėžia bendrą susitarimą tarp Paslaugų teikėjo ir Kliento dėl Paslaugų teikimo.

8.2. Paslaugų teikėjas turi teisę keisti šias Sąlygas, jei tokie pakeitimai yra būtini dėl teisinių, organizacinių ar techninių priežasčių. Apie būsimus pakeitimus Klientai informuojami iš anksto per interneto svetainę inhabits.lt, ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų iki įsigaliojimo. Klientui nesutinkant su pakeitimais, jis turi teisę nutraukti naudojimąsi Paslaugomis.

8.3. Šios Sąlygos sudarytos ir aiškinamos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus. Sąlygų nuostatos negali pažeisti vartotojų teisių, numatytų galiojančiuose įstatymuose.

Paslaugų teikimo sąlygos